dilluns, 20 de juliol del 2015

Cloenda del Curs de lectoescriptura per a persones adultes a La Ribera


Aquest any, des del Pla de Desenvolupament comunitari de La Ribera, s’ha realitzat una nova edició del curs de lectoescriptura per a persones adultes, que es va posar en marxa fa dos anys.

De febrer a juny, s’han realitzat sessions aprendre a escriure i llegir en llengua castellana així com sessions quinzenals d’alfabetització digital.

Tal i com expliquen les participants:
“vamos al ordenador. A mi me encanta esto del ordenador, para nosotras es una cosa muy guapa y aprendemos cosas, y nos lo pasamos muy bien”

“Venimos a clase porque nos gusta aprender y tenemos unas profesoras muy buenas. Nos encontramos muy a gusto y vamos aprendiendo muchas cosas de las matemáticas más cosas. Voy aprendiendo, También nos juntamos todas y cada una explica algo”

Hi han participat 13 veïns i veïnes de la Ribera. El curs ha finalitzat el 17 de juny amb el lliurament de diplomes. S’han mostrat molt satisfets/es amb el curs i amb ganes de poder seguir en tornar de vacances d’estiu.


“Me gusta venir a clase en primer lugar para aprender a entender la escritura, las faltas de ortografía y saber separar las frases y las palabras. Y ya hago cosas que antes no las sabía hacer, me ha ido bien este curso”, explica una participant

El curs s’ha realitzat els dimecres de 16 a 18h al Centre Cívic de La Ribera